Meet My Boyfriend

Meet My Boyfriend

When I invited u over, did u think it was going 2 be just u n me? Stupid loser. Well, it’s not my fault u didn’t ask if I had a boyfriend before u took me shopping n paid 4 mymani/pedi. Just be glad u`re even allowed in my presence outside of the office where we work together.

Let me introduce u 2 him lol. Wanna show my boyfriend what u were begging me 4 all week at work? Tell him how u want 2 be my shoe licking bitch! Isn’t that right? haha. Well, he already knows all about it, in fact he was the one answering your texts half the time while I was busy. If u noticed in the beginning I was texting kind of nicer stuff but then it got more evil, haha. That was HIM! And since u liked it so much I just thought I would be meaner too!

Lick my shoes! And my boyfriend wants 2 take pictures of u while u do it, haha. OMG we can totally use these pics 2 blackmail u at work! This is going 2 be great

Are u scared of him? He can beat u up u know! Hey honey, make the loser lick YOUR shoes too! Haha, OMG honey that’s sooo hot! Make him, Make him do it! OMG what a WIMP! haha.

Princess Carmela

Keywords: Cuckolding, Shoeslicking, Humiliation, Forced Bi, Bisexual, Femdom

mp4
1920*1080
1090 mb
12 min

Share Button

2 thoughts on “Meet My Boyfriend

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *